?>

Bandırmalı sporseverler yeni stat istiyor

Bandırmaspor stad istiyor

Spor - 4 yıl önce

Bandırmaspor’un 27 yıldır kullandığı stadyumun yetersiz olduğu gerekçesiyle Bandırmaspor, imza kampanyası başlattı.

Bandırmaspor Taraftarlar Derneği, ’Bandırma Stat İstiyor’ sloganıyla imza kampanyası başlattı. Dernek Başkanı Anıl Başoğlu "Camia olarak, şehir olarak bir hayalimiz var. Bu hayali gerçeğe dönüştürmek için kenetlendik ve büyük bir aile olduk. 27 yıldır kullandığımız, rakiplerimizi misafir ettiğimiz evimizde mutlu değiliz. Bandırma 17 Eylül Stadyumu konum, ışıklandırma, ulaşım, rüzgar, sosyal alan eksiklikleri, tribünlerin sahaya uzak olması gibi birçok sorun sebebiyle takımımızın, taraftarların ve şehrin ihtiyaçlarını hem fiziki hem sosyal açıdan karşılamaktan çok uzak. TFF 1. Lig’deki rakiplerimizden Bursaspor, Samsunspor, Adanaspor, Kocaelispor, Ankaragücü’ne takımlarına yeni statlar yapılırken, Ümraniyespor’a ise yeni stat ve tesis müjdesi verildi. Süper Amatör Küme’de mücadele eden Tire Belediyespor’a bile 60 milyon liraya stat yapıldı. Taraftar desteği olmayan 3. ve 2. Lig takımlarına yapılan statları saymıyorum. 57 yıllık mazisi olan, sadece Bandırma değil, Gönen, Manyas, Erdek, Susurluk, Karacabey ve Biga’daki sporseverlerin büyük desteğini arkasına alan şanlı Bandırmaspor ve Güney Marmara’nın incisi Bandırma’nın yeni bir stadyumu hak ettiğini düşünüyoruz" dedi.

Taraftardan ve vatandaşlardan gelen yoğun taleplerin ardından sosyal medyadan başlatılan imza kampanyasını yaygınlaştırmak ve farkındalık oluşturmak istediklerini belirten Başoğlu, "20 Mart 2022 Pazar günü Tuzlaspor maçı öncesinde turnikeler öncesinde stant kurarak imza toplamaya başlayacağız. 26 Mart 2022 Cumartesi günü Kapalı Pazar Yeri girişi, 26-27 Mart 2022 tarihleri arasında ise Cumhuriyet Meydanı’nda stant kurarak imza toplayacağız. Ayrıca Bandırma’daki STK’larımızı, spor kulüplerimizi, siyasi partilerimizi, muhtarlarımızı, fabrikalarımızı ve esnafımızı da kampanyamıza destek vermesini bekliyoruz. Topladığımız imzaların ve yeni stat talebimizin sonuna kadar takipçisi olacağız. Meclisteki temsilcilerimizden Bandırma halkının ve Bandırmaspor camiasının haklı talebini mecliste yüksek sesle haykırmalarını, Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu’ndan ise bu sese kulak vermesini istiyoruz" diye konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

Cumhurbaşkanı Müjdeyi Verdi,Şimdi Ne Olacak?

2022-03-14 19:49 - Politika

25 Yaşında Yaşlanmaya Başlıyor...

2022-03-14 11:32 - Röportajlar

Kerem Aktürkoğlu ligdeki 8. golünü kaydetti

2022-03-14 20:06 - Spor

Almanya'da sıvı yağ kıtlığı!

2022-03-16 21:08 - Gündem

Eura24 Yazarları Canlı Yayında Tartışacaklar

2022-03-17 20:37 - Gündem

Manisa’da ‘Okul Sporları Aerobik Cimnastik İl Birinciliği’ tamamlandı

2022-03-16 08:05 - Spor

Özbekistan'da Çanakkale Zaferi Etkinliği

2022-03-14 20:27 - Kültür & Sanat

Türkiye Kamu-Sen Genel Başkanı Kahveci’den toplu sözleşme açıklaması

2022-03-12 17:07 - Politika

Pi günü kutlandı

2022-03-14 15:39 - Eğitim

Galatasaraylı futbolcular, derbi galibiyetini taraftarlarla kutladı

2022-03-14 20:12 - Spor

İlgili Haberler

Kuzey Amerika’daki Dünya Kupası’nda Aşırı Sıcaklık Alarmı

12:02 - Spor

Arda Saatçi Ölüm Vadisini Geçti

16:30 - Spor

Otizmli İkiz Milli Kayakçılar Fransa’dan 6 Madalyayla Döndü

06:45 - Spor

DOWN SENDROMLU BÜŞRA YOLUN, TEKWANDO MİLLİ TAKIMINA SEÇİLDİ

19:51 - Spor

FİFA’ya 2026 Dünya Kupası Tepkisi

12:06 - Spor

Günün Manşetleri

Alman Dışişleri’nden Vize Açıklaması: “Türkiye’de Sorumluluk Taşıyor”

17:02 - Avrupa

Fransa ve İtalya’dan Lübnan İçin Yeni Güvenlik Girişimi

16:52 - Dünya

İmran MENŞUR: Hayat İnişli Çıkışlı Bir Yol. Hikayem Bitmedi!

18:30 - Röportajlar

Macaristan’da Cumhurbaşkanını Görevden Alma Planına Tepki

11:32 - Avrupa

Köln-Bonn Havalimanı’nda, Cenk Özöztürk’ün Görev Süresi 2032 Yılına Kadar Uzatıldı

18:17 - Avrupa