Hayata karşı verdiği mücadeleyi kalemiyle anlamlı bir esere dönüştüren genç yazar İmran Menşur, yeni kitabı Hikayem Bitmedi ile okurlarına umut, sabır ve vazgeçmemenin önemini anlatıyor. Nadir görülen bir metabolizma hastalığıyla yaşamını sürdüren Menşur, kendi yaşam öyküsünden ilhamla kaleme aldığı kitabının ortaya çıkış sürecini, hayata bakışını ve okurlarına vermek istediği mesajları Eura24News’e anlattı.

Eura24News: Okurlarımıza kısaca kendinizden bahseder misiniz? İmran Menşur kimdir?
İmran MENŞUR: 22 yaşındayım Ankara’da doğdum Karaciğer enzim eksikliği (MMA) hastasıyım lise mezunuyum.
Eura24News: Yeni kitabınız yayımlandı. Bu süreçle ilgili duygularınızı okurlarımızla paylaşır mısınız?
İmran MENŞUR: Bu süreç bana sabretmeyi, umudu kaybetmemeyi ve yaşanan her şeyin bir anlamı olduğunu öğretti. ’HİKAYEM BİTMEDİ’ benim sesim oldu. Şimdi o sesin okurlarımın kalbine dokunacağını bilmek hem büyük bir heyecan hem de tarifsiz bir mutluluk. Umarım herkes bu kitapta kendinden bir parça bulur ve en zor zamanlarda bile vazgeçmemesi gerektiğini hisseder.
Eura24News: Hikayem Bitmedi adlı kitabınız hangi konuları ele alıyor? Okurlar bu eserde neler bulacak?
İMRAN MENŞUR: Hikayem Bitmedi, aslında adından da anlaşılacağı gibi hiçbir mücadelenin son olmadığını anlatıyor. Okurlarım bu kitapta sadece yaşanmış olayları değil, gerçek duyguları bulacaklar. Bazen kendi acılarını, bazen kendi umutlarını, bazen de yeniden başlamaya cesaret gösterecekler.
En büyük temennim, kitabı eline alan herkesin son sayfayı kapattığında kendine şunu söylemesi ’NE YAŞARSAM YAŞAYIM BENİM DE HİKAYEM BİTMEDİ.’ Eğer bunu hissettirebilirsem, bu benim için en büyük başarı olacaktır.
Eura24News: Kitabınızda ‘hayat inişli çıkışlı bir yoldur’ diyorsunuz. Bu düşüncenizi biraz açar mısınız?
İMRAN MENŞUR: Hayatın inişli çıkışlı bir yol olduğunu söylüyorum çünkü hiçbirimizin hayatı hep aynın şekilde ilerlemiyor. Hepimizin mutlu olduğu günler de var, zorlandığı, düştüğü, umudunu kaybettiği anlar da. Önemli olan düştükten sonra yeniden ayağa kalkabilme cesaretini gösterebilmek. Ben de kendi yolculuğumda bunu yaşayarak öğrendim. Karşıma çıkan her zorluk bana yeni bir şey öğretti; sabrı, mücadeleyi, umudu ve vazgeçmemeyi. Bu yüzden kitabımda okurlarıma şunu anlatmak istedim. Hayat bazen bizi sınar ama her karanlık gecenin ardından bir sabah doğar. Yeter ki bizler umudumuzu kaybetmeyelim.

Eura24News: Son olarak, okurlarınıza vermek istediğiniz bir mesaj var mı?
İMRAN MENŞUR: Okurlarıma söylemek istediğim en önemli şey hiçbir zaman kendilerinden vazgeçmemeleridir. Bu kitabı okurken belki kendi hikayelerinden izler bulacaksınız. Eğer bir sayfası bile size güç verir, yüzünde küçük bir tebessüm oluşturur ya da içinize umut ekerse, bundan daha büyük bir mutluluk düşünemem. Herkese bana ve kitabıma gösterdikleri ilgiden dolayı gönülden teşekkür ediyorum.
Eura24News: Bu içten ve samimi söyleşi için teşekkür ederiz.
